حتما بخون(طنز)

دقت کردین تو فیلم های ترسناک طرف میخواد فرار کنه هیچ وقت ماشینش روشن نمیشه؟

 

یکی از بدی‌های هدفُن اینه که
همش فکر می‌کنی دور و ورت داره یه اتفاقی میفته که تو ازش خبر نداری!

 

کچل باشی، بری بالای شهر میگن مد روزه، بری مرکز شهر میگن سربازی، بری پایین شهر میگن زندانی بودی، این همه تفاوت توی شعاع 20 کیلومتر...!!!

تا حالا دقت کردین لذتی که در پرت کردن شلوار گوشه اتاق هست، تو زدنش به چوب لباسی‎ ‎نیست ...!!!

***********************

بابام اومده تو اتاقم میگه: اینترنت قطعه؟؟؟ میگم: نه چرا قطع باشه!؟ میگه: آخه دیدم داری درس میخونی...!!!

 

جاتون خالی دیشب رفته بودم شهر بازی و فقط به یه نتیجه رسیدم: توی شهر بازی تو بعضی از این وسایل بازیش باید یه دکمه ی "غلط کردم" هم بزارن...!!!

 

یکی از فانتزی های من اینه کــه کنترل تلویزیون خونمون رو بردارم و

برم جلوی ایــن مــغازه های صوتی تصویری ،

این تلویزیونایی کـــه گذاشتن پشت ویترین رو خاموش کنم …

 

به مامانم مــیگم : یادش بخیر بچه که بودیم چقدر ما رو کتک میزدی ها… !

شترق خوابوند در گوشم گفت :

این دروغا چیه که میگی بــچه؟ مـن کِی دست روتون بلند کردم ؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: طنز ، ،

تاريخ : دو شنبه 16 ارديبهشت 1392 | 10:38 | نویسنده : zahra |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.